بچه کرجی ها
عشق است تمام بچه های کرج از کوچیک تا بزرگ
10 بهمن 1391برچسب:, :: 14:43 ::  نويسنده : مصطفی معینیان       

دوستم اینترنتی با یکی آشنا شده ازدواج کردن یارو دندونپزشک، خوشتیپ مایه دار ....
بعد منم میام اینترنت فارم وایل بازی میکنمو مزرعه درو میکنم!



آخرشم یه روز میاد با یه تفنگ اسباب بازی میرم تو بانک،تفنگ رو میگیرم سمتِ رییس شعبه و داد میزنم"ده هزار تومن بذار رو میز"
یارو تا میاد بخنده قیافه خشن می گیرم و میگم "یالا!"
بعد ده تومن رو می ذاره رو میز.به مردم تو شعبه می گم حق ندارین جُم بخورین.خودمم وایمیسم همونجا و سیگار آتیش می زنم تا پلیس بیاد بگیرتم. بعدش تو دادگاه وقتی ازم می پرسن دلیلت چی بوده می گم:"تنها بودم.می خواستم بیفتم زندان از تنهایی در بیام"
یعنی مثِ بمب صدا می کنه ها!!!




از این طرح هزاران لبخند که هیچی به ما نرسید.

حالااگه یه طرح هزاران فحش بذاره

من یه نفری همه رو برنده میشم !




در گمرك بين المللي يك دختر خانم كه يك موصاف كن برقي نو از يك كشور ديگري خريده بوده ، از يك پدر روحاني مي خواهد به او كمك كند تا اين موصاف كن را در گمرگ زير لباسش پنهان كند و بيرون ببرد تا خانم ماليات ندهد

پدر روحاني مي گويد: باشد ، ولي به شرط اين كه اگر پرسيدند من دروغ نمي گويم.

دختر كه چاره اي نداشته است شرط را مي پذيرد.

در گمرگ مامور مي پرسد: پدر ! آيا چيزي با خودت داري كه اظهار كني؟

پدر روح
اني مي گويد : از سر تا كمرم چيزي ندارم!

مامور از اين جواب عجيب شك مي كند و مي پرسد: از كمر تا زمين چطور؟

پدر روحاني مي گويد : يك وسيله جذاب كوچك دارم كه زن ها دوست دارند از آن استفاده كنند ، ولي بايد اقرار كنم كه تا حالا بي استفاده مانده است .

مامور با خنده مي گويد: خدا پشت و پناهت پدر. برو !






کیا از این کارا میکردن :دی ؟؟
من که خودم همیشه این کارو میکردم ... خخخخخخخخ












ولنتـــاين چيــــست ؟
.
.
.
.

... .
.
.
.
.
.
.
.
.
دادن يك خـــــرس لـــوس كوچيـــك به يــــك خـــرس لـــوس گنــده ..





خرس گنده چیست؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
واژه ای که پدران و مادران ایرانی برای ندادن عیدی و کادوی تولد به فرزندان خویش نسبت می دهند!






رفیقم رفته خواستگاري، تو اتاق دختره پرسيده شما نظرتون واسه مهريه چقده؟رفیقم ام گفته من نظرم رو ٢تا ربع سكه به نيت طفلان مسلم هستش=))



يه سال ساعت دوازده شب داشت برف میومد مام خوشحال فردا تعطیله یهو قط شد بارون اومد برفا آب شد بارونم بند اومد کم مونده بود نصفه شبی خورشید شروع کنه به تابیدن :0!!!
:|





دقت کردین هر معلمی که میومد می گفت شما بدترین کلاسی بودین که تاحالا داشتم؟!!!




تو چشمای دوست دخترتون به مدت 40 ثانیه خوب نگاه کنید
اگه بیشتر از 15 تا پلک زد شک نکنید که دوست پسر داره .
همونجا محکم بزن تو گوشش :)))





تا پنج دبستان فکر می کردم ما خیلی پولداریم که به جای یه مسواک چار پنج تا مسواک داریم وهر شب با هر کدوم دلم خواست می تونم مسواک بزنم!






انقدر خوشم مياد از اين دخدرايي كه تو خيابون دسته همو مي گيرن، به هم مي گن آبجي... ولي سره يه پسر هم ديگرو جر مي دن




بعضیام هستن میخان لاک ِ دستشون رو پاک کنن، پَدشو ثابت میگیرن، انگشتشونو میمالن بش،
اینا همونان که توو بچگی وقتی میخواستن مدادشونو بتراشن، مدادو میگرفتن دسشون، تراش و میچرخوندن!





محض رضای خدا یکی واسه این مادرا شفاف سازی کنه!
اگه یه لباس جدید میخریم معنیش این نیست که میتونی قبلی رو دستمال گردگیری کنی



صبح،دستشویی،صبحانه،مسواک،فیس بوک!
ظهرناهار،خواب،مسواک فیس بوک!شب،شام،دستشویی،مسواک،فیس بوک!




میگن تو بهشت
هر چند بار که دلت بخواد می تونی با لگد بری تو صورت ِ عشق ِ قدیمیت … !
تازه کفش گلف هم بهت میدن تیقاشم هم چینی‌ تیزه :))






نظرات شما عزیزان:

zekhoo
ساعت9:58---11 بهمن 1391
bahal boodan

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید قانون های وبلاگ : 1- اول باید عضو شوید (اگه دلتون خاست) 2- اگه نظر ندی دعا می کنم سیستمت ویروس بگیره عین هو مال من حالا خود دانی
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بچه کرجی ها و آدرس naslbarane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 20662
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



Untitled Document

دانلود آهنگ جدید شهرام شکوهی به نام برو download

91دانلود نوحه جدید حاج سید حسن سیب سرخی در شب دوم محرم download

دانلود موزیک ویدیو گنجیشگک اشی مشی